Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

tisdag 26 maj 2009

Jag är en junkie...

Jag är en junkie, en gång räckte sen var jag fast! Det hela började med att jag tog det till helgen, visst att det var billigt skit men det täckte mitt behov. Från de billigare sorten var det lätt att kliva på de tyngre och dyrare sorterna. Jag hittade hem på en gång. Ben & Jerry is da shit!!!

Dagens "fix" blev en burk Chocolate Macadamia.
Har under min tid som Ben &Jerry junkie ätit mig igenom hela deras sortiment. Resultatet av min studie är att favoriten alla kategorier är Phish food, skulle kunna äta den som frukost, lunch, middag, 7 dagar i veckan. Kommer aldrig att gå tillbaka till "vanlig" glass. En gång B&J, alltid B&J...

Juniorette har förövrigt vänt håll och hasar framåt i raketfart över vardagsrumsgolvet. Jag börjar sakta inse att mitt år hemma inte kommer att bli en räkmacka. Det blir mycket att ha koll på. Men shit va kul vi ska ha!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida