Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

onsdag 27 maj 2009

Under de magiska 10

Så var jag under de magiska 10. Dagen på jobbet har varit riktigt bra, intensiv men bra! Har vid det här laget vant mig att hela tiden jobba på 150%. Det blir ju tyvärr så när andra inte sköter sitt jobb... Men, men, det är bara att bita ihop och hålla käften. Har varken lust eller orka att ge mig in i någon diskussion angående jobb och arbetsbörda med mina kollegor. Jag har ju faktiskt bara 9 arbetsdagar kvar...

Även om jag har haft en skitdag och är helt slut när jag kommer hem så räcker det med att öppna ytterdörren och kliva in så möts jag av juniorette och hennes stora leende. Hela dagens börda rinner av mig och jag blir bara glad och upprymd när hon kommer hasande och säger papapaaapapaapapaa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida