Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

söndag 12 juli 2009

Jag vet vad jag gjorde förra sommaren...och sommaren innan dess...och...

Jag satt och ögnade igenom mina bilder på datorn. Minnena som finns nedladdade i denna fyrkantiga burk är helt otroliga.

Mycket av de som jag ögnade igenom var nog redan glömt och pasé. Men vid en endaste liten blick vaknade minnena till liv och tankarna for iväg.

080712 En promenad i de djupa skogarna. J höggravid och vi väntade på juniorettes ankomst.



070712 Jag och J backpackade oss genom Thailand, just idag var vi på Phi Phi island och bara njöt.



060712 Thailand för första gången, denna dag var vi på koh phangan.




050712 J och jag tog oss upp i stadshustornet, en vidunderlig utsikt och klockrent väder.



Det var min korta redovisning vad jag gjort de senaste 4 somrarna. Kort och koncist, precis min melodi!
Vad har karln gjort idag då, undrar du säkert nu.

090712 Idag har vi varit på Plantagen och inhandlat diverse blommor. Dessutom har jag botaniserat på min tomt och hittat ett gäng Krollliljor. Grymt snygga! :-)


Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida