Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

måndag 3 augusti 2009

Kompisar från förr

Under tonåren och de tidiga 20 var vi oskiljaktiga. Vi var tidigare ett grabbgäng på ca 5 personer som utgjorde kärnan i umgängeskretsen. Vi gjorde allt tillsammans, vi var bröder. Åren gick och intressena började spreta åt olika håll. Jag gjorde mitt val och valde bort mina en gång så tighta kamrater.

Åren gick och det skickades god jul sms och grattis på födelsedagen... Till slut dog de oxå ut...

Här om veckan kom det ett sms, det vankades barnkalas i grannförorten. Jag kände att nu var det dags. Så nu i kväll har jag, J och juniorette återförenats med en av mina forna bröder och hans familj. Återträff är redan inbokad. Jag blev så i gasen när jag kom hem att jag slängde iväg ett sms till broder nr 2. Just i detta nu smsas det tider fram och tillbaka när vi kan styra upp en träff.

Jag är såååå jävla glad!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida