Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

lördag 20 juni 2009

Dagen efter

Så var äntligen solen här med lite värme! Vi passade på att ta en lite promenad i omgivningarna medan det var varmt och skönt. Det är alltid lika intressant att lära känna sina nya omgivningar. I det här fallet upptäckte vi att vi bor i ett ganska blandat villaområde. De vräkiga nybyggda lyxvillorna gränsar till de små stugorna med de stora trädgårdarna, helt fantastiskt!

Vi känner redan nu att vi kommer trivas i vårt område. Allt känns så där helt rätt! Pusselbitarna är på plats.

När vi kom hem satt vi ute på gräsmattan och fikade och bara njöt av solen och lugnet. Me like!


Måste ju bara dela med mig av att juniorette har sagt sitt första "riktiga" ord idag. Hon har sedan tidigare sagt ma-ma och pa-pa. Men idag kom det ett klockrent "tack" när J gav henne en leksak. Så jäkla ballt!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Känner igen det där! Här har vi en liten son som svarade "voff", när vi frågade vad hunden säger. Hahaha! Man blir så barnsligt lycklig! Det värmer i hela hjärtat!

21 juni 2009 kl. 00:03  
Blogger Förortsfarsan sa...

Visst är det så! Sjukt häftigt är det iallafall...
Tack för att du tog dig tid att slänga in en kommentar.

21 juni 2009 kl. 10:46  
Anonymous Anonym sa...

Det gör jag mer än gärna! Gillar din blogg, så här kommer jag kika in lite då och då... vare sig du vill eller inte! ;-)

21 juni 2009 kl. 20:44  
Blogger Förortsfarsan sa...

Jag är så glad om nån vill läsa mitt svammel. :-)

22 juni 2009 kl. 21:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida