Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

torsdag 11 juni 2009

Ensamma hemma


Juniorette och jag är just nu ensamma, J har åkt iväg ett par timmar. Skönt för henne att för en gångs skull få en paus. Det är hon värd!

Juniorete och jag har hunnit med att gå en långpromenad, lekt på golvet och käkat. Det senare med ett blandat resultat... Det var nog 50 - 50 på vad som hamnade i munnen eller på tröjan.

Upptäckte för övrigt att Stefan Sundström släpper nytt album i dagarna tillsammans med några som kallar sig Bongo Brains. Har tjuvlyssnat lite på Myspace (http://www.myspace.com/bongobrains). Gillar Sundström stenhårt och det här är lite speciellt att höra honom på engelska. Men jag tycker det funkar och ska köpa skiva så fort jag bara kan!

Återkommer mer om skivan när jag verkligen lyssnat in mig, men just för stunden så tycker jag att det låter skitbra! En klockren sommarskiva till sena sommarnätter.

4 kommentarer:

Blogger Mailan sa...

Roligt med en pappablogg :-)

11 juni 2009 kl. 22:16  
Blogger Förortsfarsan sa...

Hej Mailan och tack för kommentaren.
Jag gör mitt bästa för att det ska vara läsvärt och underhållande. :-)

12 juni 2009 kl. 20:43  
Blogger Mailan sa...

tänk om min sambo kunde starta en blogg också, hade varit roligt att se vad han skulle skrivit i den.

14 juni 2009 kl. 21:59  
Blogger Förortsfarsan sa...

Se till att han startar upp en! Pappabloggar växer ju inte riktigt på träd...

14 juni 2009 kl. 22:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida