Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

fredag 12 juni 2009

Sista dagen på jobbet

Idag har jag varit på jobbet och utvärderat året som gått. Efter utvärderingen bjöds det på lunch. När maten var uppäten var det dags att skiljas från de mina som jag under ett par år varit tillsammans med hela dagarna. För min del kändes det skönt, jag vet vad jag har att vänta, en lång lång lång frånvaro från jobbet. Flertalet av mina arbetskamrater var ledsna, men det är ju inte så att jag aldrig kommer tillbaka...eller?

Känslan som infann sig på vägen hem var svår att sätta fingret på. Det var en slags tomhet men ändå en lycka att ha vetskap om att nu går jag faktiskt på föräldraledighet för en lång tid framöver!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida