Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

måndag 8 juni 2009

Sommarkläder

Det är dags att börja inskaffa sommarkläder och som alltid med lite attityd. Har hittat en site på nätet som har lite balla t-shirts(http://www.shirtstore.se). Är ruskigt sugen på Johnny Cash tröjan. Han är ju min husgud så varför inte visa upp det för omgivningen.

Nedan ser ni juniorettes första body (beställde den från England (www.8ball.co.uk)), tyvärr börjar hon bli för stor för den så det är väl dags att köpa en ny body till henne.

Nu när hon trevande börjat att krypa så vad är inte mer passande än denna body och en matchande t-shirt till pappa...


När jag ändå är inne på Johnny Cash så måste jag tipsa er om hans coverskiva American IV: The Man Comes Around. Helt otroligt fantastisk! Denna skiva var min ingång till Johnny Cash och hans musik.

Kan fortfarande idag efter ett antal år säga exakt tid och plats då jag för första gången knockades bokstavligen ur bussätet av hans musik.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida