Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

tisdag 11 augusti 2009

Projekt pappablogg

Så var det dags, imorgon går starten för "projekt pappablogg". Tiden som gått sedan starten av Förortsfarsans blogg har varit lite som en uppvärmining för mig. Redan från början hade jag tänkt att den här bloggen skulle bli en dokumentation av mina och juniorettes dagar tillsammans.

I och med att jag nu blir ensam hemma kommer uppdateringarna att öka samt att jag ska försöka dokumentera in i minsta detalj juniorettes framsteg och vad vi har för oss om dagarna.

Måste även tipsa om en blogg, Hermans pappa. Det är en man i väntans tider. Herman väntas göra nedslag i början på oktober om jag fattat rätt...

Såg även genom Hermans pappas blogg att Allt om Barn söker bloggande pappor. Jag har bestämt mig för att pröva lyckan. Vi får se vad som händer.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida