Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

onsdag 12 augusti 2009

Ibland går det inte som man tänkt sig...

Så var det dags för flytt!
Jag har totalt ruttnat ur på blogspot och att det inte går att kommentera mina inlägg. Tack vare en uppmärksam läsare, tack än en gång Berit (http://kletskiten.wordpress.com/)!

Jag tar mina väskor och styr kosan mot blogg.se och gör det på stört då ja dragit igång mitt "projekt papablogg" och vill ha allt samlat på ett ställe...

Ni är varmt välkomna att följa mitt projekt men nu på blogg.se
http://forortsfarsan.blogg.se/

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Halloj!
Jag är blond... hur kommenterar jag på din nya blogg?

12 augusti 2009 kl. 22:55  
Blogger Förortsfarsan sa...

Hej du blonde kletskit!
På min nya blogg står det typ längst ner

2009-08-12 @ 20:15:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Då trycker du på Kommentarer...
Då ska det dyka upp typ ett formulär där du kan skriva lite kommentarer om dagens svammel... :-)

13 augusti 2009 kl. 09:34  
Anonymous ajdins mamma sa...

Vill du få fler besökare till din blogg?
Registrera dig på länken nedan
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=okana88
du kommer se skillnaden.. statistiken kommer öka drastiskt redan idag!
Lycka till!

29 september 2009 kl. 19:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida