Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

onsdag 12 augusti 2009

Premiär

Så var det tyst i huset. Juniorette sover, J är på jobbet och jag sitter här framför datorn. Känslan som infinner sig är faktiskt ganska rogivande. Missförstå mig rätt nu... Det är ju inte så att jag tycker det är skönt att J är på jobbet men nu är det som det är och på det hela taget är det ganska nice.

Det som genast slog mig nu på morgonen är att allt tar så mycket längre tid när man är själv... Eller att det går inte att sitta vid datorn och vända bort blicken från juniorette mer än en tiondel, under den tiondelen hann hon riva ut x antal skivor från cd-hyllan, typ två hyllplan, som nu ligger i en hög på golvet. Jag får lite att städa och juniorette hade kul så länge det varade... :-)

Men nu sover fröken och jag ska slösurfa en stund.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida