Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

torsdag 2 juli 2009

Semesterkänsla

Känner att jag börjar komma ner i varv nu och semesterkänslan börjar infinna sig. Jag har varit ledig i nästan tre veckor nu. Men det är först nu som jag varvat ner.

Ett tecken på att det är sommar och ledighet hos förortsfarsan är att det börjas läsa böcker. Jag har precis börjat att läsa Infiltratören skriven av Lasse Wierup. Boken handlar om en Max som är infiltratör för Polisen. Hans uppdragsgivare var den nu dömde och avskedade kommissarien Olle Liljegren vid Stockholmspolisen.

Hela historien låter som en riktig actionfilm, men det sjukaste är ju att det verkligen har hänt. Hela boken är baserad på domar, nyheter och intervjuer av inblandade personer.

Kompis var över och hälsade på en snabbis i kväll. Med sig hade han min nya T-shirt. Så otroooligt nice!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida