Förortsfarsan

-Projekt pappablogg-

Min bilder
Namn:
Plats: Förorten, Stockholm

Är en relativt nybliven farsa som funderar i stort och smått under sitt lediga år tillsammans med juniorette

lördag 4 juli 2009

Traderatokig

Jaha, så har man blivit en tokig traderabevakare. Det hela började med att jag bara skulle kolla lite. Rätt som det var så hade jag hittat en skiva som jag bara måste ha... och en till och en till... Sen ver det kört!

Har nu gått som en orolig själ och vankat av och an. Kollat mailen i tid och otid för att se att jag inte blivit överbuda.

Nu är vätan äntligen över och jag är nu tre skivor rikare. Tjihoo!

Idag var det helt sjukt, juniorette sitter på golvet och helt plötsligt säger hon: hej då... Helt sjuukt hon börjar så smått prata... Försökte resten av dagen och kvällen att få henne att säga hej då igen.. men icke... Jaja, jag får väl ge mig till tåls.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida